دیگر بازیکنان هم باید خودشان را به مهرداد محمدی برسانند
92723
 اکبری: بهتر است در همین آزادی میزبان باشیم
04 آبان 1402 15:22
پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم جواد نکونام سبک بازی قابل قبولی را ارائه می‌کند که می‌تواند این تیم را به سوی موفقیت سوق بدهد. 

روزنامه گل

یدالله اکبری پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم جواد نکونام سبک بازی قابل قبولی را ارائه می‌کند که می‌تواند این تیم را به سوی موفقیت سوق بدهد. مشروح صحبت‌های اکبری با گل را می‌خوانید:

بازی استقلال و هوادار چطور بود؟

درکل بازی هیجان انگیز و جذابی بود. یاد بازی‌های سال‌های دور افتادم که گاهی در ورزشگاه آزادی عقب می‌افتادیم اما با نیروی هواداران و اراده حریف را می‌بردیم. بار دیگر ثابت شد که اگر استقلال در ورزشگاه آزادی بازی کند و خدای ناکرده چنین اتفاقی رخ دهد، به بازی برمی‌گردد. آن روز درواقع ماهیت استقلال دوباره به فوتبال ثابت شد و به همه فهماندند که شکست دادن این تیم در ورزشگاه آزادی کار سختی است.

درباره جو هواداران صحبت کردید، این احتمال وجود دارد که استقلال دیگر در آزادی میزبانی نکند.

این طور که نمی‌شود به یک تیم اجازه بدهند بازی کند و به یک تیم اجازه ندهند. قطعاً چنین اتفاقی رخ نخواهد داد چون صدای هوادار استقلال در‌می‌آید و بعید هم می‌دانم باشگاه زیر بار چنین تصمیمی برود. به هرحال باید تصمیمی گرفته شود که عادلانه باشد. در بازی با هوادار اثرگذاری هواداران استقلال در ورزشگاه خانگی به همه ثابت شد. البته استقلال قابلیت برتری در همه ورزشگاه‌های ایران را دارد اما بهتر است در همین آزادی میزبان باشیم.

استقلال دلچسب بازی می‌کند؟

همه می‌دانند که تفکرات جواد نکونام در مربیگری چگونه است. او به عنوان یک مربی که علاقه دارد تاکتیک دفاعی را در اولویت قرار دهد و از تک فرصت‌ها استفاده کند، شناخته می‌شود. به هرحال داشتن یک دفاع خوب برای هر تیمی موهبت است و اگر تاریخ لیگ برتر را نگاه کنیم به این نتیجه هم می‌رسیم که غالباً تیم‌هایی موفق بوده‌اند که خط دفاع محکمی داشته‌اند.

خط حمله عملکرد موفقی داشت.

همین طور است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید چند مهرداد محمدی در خط حمله خود داشته باشد. اینکه بخواهیم بار گلزنی را روی دوش این بازیکن ارزشمند بگذاریم ممکن است دردسرساز شود. دیدم که آقای نکونام هم بعد از بازی مصاحبه کرد و گفته بود که باید مراقب مهرداد باشیم. این نشان می‌دهد که کادر فنی روی این بازیکن خیلی حساب کرده و خوب می‌داند که محمدی از لحاظ فنی چه جایگاهی دارد اما به اعتقاد من دیگر بازیکنان هم باید خودشان را به مهرداد محمدی برسانند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها